اندر مصائب گذار به مدرنیته
یا
چطور با حفظ هویت قبلی، هویت بصری جدیدی برای شورای اسلامی شهر تهران طراحی کردیم؟
شورای اسلامی شهر تهران با توجه به محیط دیجیتال و مشکلات هویت بصری قدیمی در نظر داشت با حفظ شکل کلی هویت قبلی یک هویت بصری جدید و پویا را مناسب با محیط دیجیتال داشته باشد. ما با لوگویی مواجه بودیم که باید بازطراحی میشد و برپایه آن، هویت بصری برند شکل میگرفت. لوگوی اولیه شورای اسلامی شهر تهران شامل رنگهای متفاوتی بود. در تحلیل و بررسی لوگوی اولیه مشخص شد که انتخاب "الف" ها و نقاط این عبارت به صورت مینیمالیستی طراحی شده. ایده اولیه بازطراحی لوگو در همین نقطه شکل گرفت؛ مونوکروم (تکرنگ) کردنِ لوگوی طراحی شده در جهت کمک به بُعد مینیمال لوگو. از آنجایی که تهران در این برهه به شهری مدرن تبدیل شده، در نتیجه تغییر این لوگو در جهت مدرن شدن ضروری به نظر میرسید که در پروسه مونوکروم کردن لوگو، این هدف هم محقق شد. لوگو یا نشانه بازطراحی شده از دو عنصر اصلی تشکیل شده: نشانه نوشتاری فارسی و نشانه تصویری. علاوه بر لوگو، لوگوتایپ شورای اسلامی شهر تهران هم که برگرفته از خط نستعلیق ایرانی بود با الهام از آثار میرزا غلامرضا اصفهانی، استاد خوشنویسی به دو خط نستغلیق و نستعلیق شکسته در دوره قاجار باز طراحی شد.
شورای اسلامی شهر تهران با توجه به محیط دیجیتال و مشکلات هویت بصری قدیمی در نظر داشت با حفظ شکل کلی هویت قبلی یک هویت بصری جدید و پویا را مناسب با محیط دیجیتال داشته باشد. ما با لوگویی مواجه بودیم که باید بازطراحی میشد و برپایه آن، هویت بصری برند شکل میگرفت. لوگوی اولیه شورای اسلامی شهر تهران شامل رنگهای متفاوتی بود. در تحلیل و بررسی لوگوی اولیه مشخص شد که انتخاب "الف" ها و نقاط این عبارت به صورت مینیمالیستی طراحی شده. ایده اولیه بازطراحی لوگو در همین نقطه شکل گرفت؛ مونوکروم (تکرنگ) کردنِ لوگوی طراحی شده در جهت کمک به بُعد مینیمال لوگو. از آنجایی که تهران در این برهه به شهری مدرن تبدیل شده، در نتیجه تغییر این لوگو در جهت مدرن شدن ضروری به نظر میرسید که در پروسه مونوکروم کردن لوگو، این هدف هم محقق شد. لوگو یا نشانه بازطراحی شده از دو عنصر اصلی تشکیل شده: نشانه نوشتاری فارسی و نشانه تصویری. علاوه بر لوگو، لوگوتایپ شورای اسلامی شهر تهران هم که برگرفته از خط نستعلیق ایرانی بود با الهام از آثار میرزا غلامرضا اصفهانی، استاد خوشنویسی به دو خط نستغلیق و نستعلیق شکسته در دوره قاجار باز طراحی شد.
شورای اسلامی شهر تهران با توجه به محیط دیجیتال و مشکلات هویت بصری قدیمی در نظر داشت با حفظ شکل کلی هویت قبلی یک هویت بصری جدید و پویا را مناسب با محیط دیجیتال داشته باشد. ما با لوگویی مواجه بودیم که باید بازطراحی میشد و برپایه آن، هویت بصری برند شکل میگرفت. لوگوی اولیه شورای اسلامی شهر تهران شامل رنگهای متفاوتی بود. در تحلیل و بررسی لوگوی اولیه مشخص شد که انتخاب "الف" ها و نقاط این عبارت به صورت مینیمالیستی طراحی شده. ایده اولیه بازطراحی لوگو در همین نقطه شکل گرفت؛ مونوکروم (تکرنگ) کردنِ لوگوی طراحی شده در جهت کمک به بُعد مینیمال لوگو. از آنجایی که تهران در این برهه به شهری مدرن تبدیل شده، در نتیجه تغییر این لوگو در جهت مدرن شدن ضروری به نظر میرسید که در پروسه مونوکروم کردن لوگو، این هدف هم محقق شد. لوگو یا نشانه بازطراحی شده از دو عنصر اصلی تشکیل شده: نشانه نوشتاری فارسی و نشانه تصویری. علاوه بر لوگو، لوگوتایپ شورای اسلامی شهر تهران هم که برگرفته از خط نستعلیق ایرانی بود با الهام از آثار میرزا غلامرضا اصفهانی، استاد خوشنویسی به دو خط نستغلیق و نستعلیق شکسته در دوره قاجار باز طراحی شد.
شورای اسلامی شهر تهران با توجه به محیط دیجیتال و مشکلات هویت بصری قدیمی در نظر داشت با حفظ شکل کلی هویت قبلی یک هویت بصری جدید و پویا را مناسب با محیط دیجیتال داشته باشد. ما با لوگویی مواجه بودیم که باید بازطراحی میشد و برپایه آن، هویت بصری برند شکل میگرفت. لوگوی اولیه شورای اسلامی شهر تهران شامل رنگهای متفاوتی بود. در تحلیل و بررسی لوگوی اولیه مشخص شد که انتخاب "الف" ها و نقاط این عبارت به صورت مینیمالیستی طراحی شده. ایده اولیه بازطراحی لوگو در همین نقطه شکل گرفت؛ مونوکروم (تکرنگ) کردنِ لوگوی طراحی شده در جهت کمک به بُعد مینیمال لوگو. از آنجایی که تهران در این برهه به شهری مدرن تبدیل شده، در نتیجه تغییر این لوگو در جهت مدرن شدن ضروری به نظر میرسید که در پروسه مونوکروم کردن لوگو، این هدف هم محقق شد. لوگو یا نشانه بازطراحی شده از دو عنصر اصلی تشکیل شده: نشانه نوشتاری فارسی و نشانه تصویری. علاوه بر لوگو، لوگوتایپ شورای اسلامی شهر تهران هم که برگرفته از خط نستعلیق ایرانی بود با الهام از آثار میرزا غلامرضا اصفهانی، استاد خوشنویسی به دو خط نستغلیق و نستعلیق شکسته در دوره قاجار باز طراحی شد.
شورای اسلامی شهر تهران با توجه به محیط دیجیتال و مشکلات هویت بصری قدیمی در نظر داشت با حفظ شکل کلی هویت قبلی یک هویت بصری جدید و پویا را مناسب با محیط دیجیتال داشته باشد. ما با لوگویی مواجه بودیم که باید بازطراحی میشد و برپایه آن، هویت بصری برند شکل میگرفت. لوگوی اولیه شورای اسلامی شهر تهران شامل رنگهای متفاوتی بود. در تحلیل و بررسی لوگوی اولیه مشخص شد که انتخاب "الف" ها و نقاط این عبارت به صورت مینیمالیستی طراحی شده. ایده اولیه بازطراحی لوگو در همین نقطه شکل گرفت؛ مونوکروم (تکرنگ) کردنِ لوگوی طراحی شده در جهت کمک به بُعد مینیمال لوگو. از آنجایی که تهران در این برهه به شهری مدرن تبدیل شده، در نتیجه تغییر این لوگو در جهت مدرن شدن ضروری به نظر میرسید که در پروسه مونوکروم کردن لوگو، این هدف هم محقق شد. لوگو یا نشانه بازطراحی شده از دو عنصر اصلی تشکیل شده: نشانه نوشتاری فارسی و نشانه تصویری. علاوه بر لوگو، لوگوتایپ شورای اسلامی شهر تهران هم که برگرفته از خط نستعلیق ایرانی بود با الهام از آثار میرزا غلامرضا اصفهانی، استاد خوشنویسی به دو خط نستغلیق و نستعلیق شکسته در دوره قاجار باز طراحی شد.
شورای اسلامی شهر تهران با توجه به محیط دیجیتال و مشکلات هویت بصری قدیمی در نظر داشت با حفظ شکل کلی هویت قبلی یک هویت بصری جدید و پویا را مناسب با محیط دیجیتال داشته باشد. ما با لوگویی مواجه بودیم که باید بازطراحی میشد و برپایه آن، هویت بصری برند شکل میگرفت. لوگوی اولیه شورای اسلامی شهر تهران شامل رنگهای متفاوتی بود. در تحلیل و بررسی لوگوی اولیه مشخص شد که انتخاب "الف" ها و نقاط این عبارت به صورت مینیمالیستی طراحی شده. ایده اولیه بازطراحی لوگو در همین نقطه شکل گرفت؛ مونوکروم (تکرنگ) کردنِ لوگوی طراحی شده در جهت کمک به بُعد مینیمال لوگو. از آنجایی که تهران در این برهه به شهری مدرن تبدیل شده، در نتیجه تغییر این لوگو در جهت مدرن شدن ضروری به نظر میرسید که در پروسه مونوکروم کردن لوگو، این هدف هم محقق شد. لوگو یا نشانه بازطراحی شده از دو عنصر اصلی تشکیل شده: نشانه نوشتاری فارسی و نشانه تصویری. علاوه بر لوگو، لوگوتایپ شورای اسلامی شهر تهران هم که برگرفته از خط نستعلیق ایرانی بود با الهام از آثار میرزا غلامرضا اصفهانی، استاد خوشنویسی به دو خط نستغلیق و نستعلیق شکسته در دوره قاجار باز طراحی شد.
پالت رنگی هویت بصری با تکیه بر رنگ فیروزهای طراحی شد. رنگی ایرانی، اصیل، محبوب، خوشایند و آرام که ویژگیهایی مثل وفاداری، امانتداری و صداقت را تداعی میکند. این رنگ پایه اصلی ما برای ساختن نقشه رنگی بود که در نهایت رنگهای طلایی، آبی و قرمز هم به آن اضافه شدند. اما بعد از انتخاب پالت رنگ مناسب، باید یکی از المانهای مهم هویت بصری رو با الهام از هویت ایران و تهران طراحی میکردیم؛ پترن. کاشی یکی از نمادهای مهم معماری ایرانی است. در تهران هم بناهای مهمی هستند که کاشی به عنوان یکی از عناصر اصلی معماری در آنها استفاده شده؛ خانه-موزه مقدم، مسجد و مدرسه سپهسالار، کاخ گلستان و شمسالعماره از جمله این بناها هستند. ایده طراحی این مشبکها، طراحی نمادهایی از شهر تهران، اشخاص، مکانها و رویدادها به صورت کمینهگرا بر روی آنهاست که در نهایت از این مشبکها در کنار هم قرار گرفته و پترنی را ایجاد میکند. قدم بعدی در جهت تکمیل هویت بصری شورا، طراحی اسناد اداری از جمله کارت ویزیت و سربرگهای اداری سازمان بود که با توجه به پترن، لوگو، پالت رنگ انتخابی و با در نظر گرفتن سبک طراحی انجام شد.
پالت رنگی هویت بصری با تکیه بر رنگ فیروزهای طراحی شد. رنگی ایرانی، اصیل، محبوب، خوشایند و آرام که ویژگیهایی مثل وفاداری، امانتداری و صداقت را تداعی میکند. این رنگ پایه اصلی ما برای ساختن نقشه رنگی بود که در نهایت رنگهای طلایی، آبی و قرمز هم به آن اضافه شدند. اما بعد از انتخاب پالت رنگ مناسب، باید یکی از المانهای مهم هویت بصری رو با الهام از هویت ایران و تهران طراحی میکردیم؛ پترن. کاشی یکی از نمادهای مهم معماری ایرانی است. در تهران هم بناهای مهمی هستند که کاشی به عنوان یکی از عناصر اصلی معماری در آنها استفاده شده؛ خانه-موزه مقدم، مسجد و مدرسه سپهسالار، کاخ گلستان و شمسالعماره از جمله این بناها هستند. ایده طراحی این مشبکها، طراحی نمادهایی از شهر تهران، اشخاص، مکانها و رویدادها به صورت کمینهگرا بر روی آنهاست که در نهایت از این مشبکها در کنار هم قرار گرفته و پترنی را ایجاد میکند. قدم بعدی در جهت تکمیل هویت بصری شورا، طراحی اسناد اداری از جمله کارت ویزیت و سربرگهای اداری سازمان بود که با توجه به پترن، لوگو، پالت رنگ انتخابی و با در نظر گرفتن سبک طراحی انجام شد.
پالت رنگی هویت بصری با تکیه بر رنگ فیروزهای طراحی شد. رنگی ایرانی، اصیل، محبوب، خوشایند و آرام که ویژگیهایی مثل وفاداری، امانتداری و صداقت را تداعی میکند. این رنگ پایه اصلی ما برای ساختن نقشه رنگی بود که در نهایت رنگهای طلایی، آبی و قرمز هم به آن اضافه شدند. اما بعد از انتخاب پالت رنگ مناسب، باید یکی از المانهای مهم هویت بصری رو با الهام از هویت ایران و تهران طراحی میکردیم؛ پترن. کاشی یکی از نمادهای مهم معماری ایرانی است. در تهران هم بناهای مهمی هستند که کاشی به عنوان یکی از عناصر اصلی معماری در آنها استفاده شده؛ خانه-موزه مقدم، مسجد و مدرسه سپهسالار، کاخ گلستان و شمسالعماره از جمله این بناها هستند. ایده طراحی این مشبکها، طراحی نمادهایی از شهر تهران، اشخاص، مکانها و رویدادها به صورت کمینهگرا بر روی آنهاست که در نهایت از این مشبکها در کنار هم قرار گرفته و پترنی را ایجاد میکند. قدم بعدی در جهت تکمیل هویت بصری شورا، طراحی اسناد اداری از جمله کارت ویزیت و سربرگهای اداری سازمان بود که با توجه به پترن، لوگو، پالت رنگ انتخابی و با در نظر گرفتن سبک طراحی انجام شد.
پالت رنگی هویت بصری با تکیه بر رنگ فیروزهای طراحی شد. رنگی ایرانی، اصیل، محبوب، خوشایند و آرام که ویژگیهایی مثل وفاداری، امانتداری و صداقت را تداعی میکند. این رنگ پایه اصلی ما برای ساختن نقشه رنگی بود که در نهایت رنگهای طلایی، آبی و قرمز هم به آن اضافه شدند. اما بعد از انتخاب پالت رنگ مناسب، باید یکی از المانهای مهم هویت بصری رو با الهام از هویت ایران و تهران طراحی میکردیم؛ پترن. کاشی یکی از نمادهای مهم معماری ایرانی است. در تهران هم بناهای مهمی هستند که کاشی به عنوان یکی از عناصر اصلی معماری در آنها استفاده شده؛ خانه-موزه مقدم، مسجد و مدرسه سپهسالار، کاخ گلستان و شمسالعماره از جمله این بناها هستند. ایده طراحی این مشبکها، طراحی نمادهایی از شهر تهران، اشخاص، مکانها و رویدادها به صورت کمینهگرا بر روی آنهاست که در نهایت از این مشبکها در کنار هم قرار گرفته و پترنی را ایجاد میکند. قدم بعدی در جهت تکمیل هویت بصری شورا، طراحی اسناد اداری از جمله کارت ویزیت و سربرگهای اداری سازمان بود که با توجه به پترن، لوگو، پالت رنگ انتخابی و با در نظر گرفتن سبک طراحی انجام شد.
پالت رنگی هویت بصری با تکیه بر رنگ فیروزهای طراحی شد. رنگی ایرانی، اصیل، محبوب، خوشایند و آرام که ویژگیهایی مثل وفاداری، امانتداری و صداقت را تداعی میکند. این رنگ پایه اصلی ما برای ساختن نقشه رنگی بود که در نهایت رنگهای طلایی، آبی و قرمز هم به آن اضافه شدند. اما بعد از انتخاب پالت رنگ مناسب، باید یکی از المانهای مهم هویت بصری رو با الهام از هویت ایران و تهران طراحی میکردیم؛ پترن. کاشی یکی از نمادهای مهم معماری ایرانی است. در تهران هم بناهای مهمی هستند که کاشی به عنوان یکی از عناصر اصلی معماری در آنها استفاده شده؛ خانه-موزه مقدم، مسجد و مدرسه سپهسالار، کاخ گلستان و شمسالعماره از جمله این بناها هستند. ایده طراحی این مشبکها، طراحی نمادهایی از شهر تهران، اشخاص، مکانها و رویدادها به صورت کمینهگرا بر روی آنهاست که در نهایت از این مشبکها در کنار هم قرار گرفته و پترنی را ایجاد میکند. قدم بعدی در جهت تکمیل هویت بصری شورا، طراحی اسناد اداری از جمله کارت ویزیت و سربرگهای اداری سازمان بود که با توجه به پترن، لوگو، پالت رنگ انتخابی و با در نظر گرفتن سبک طراحی انجام شد.
پالت رنگی هویت بصری با تکیه بر رنگ فیروزهای طراحی شد. رنگی ایرانی، اصیل، محبوب، خوشایند و آرام که ویژگیهایی مثل وفاداری، امانتداری و صداقت را تداعی میکند. این رنگ پایه اصلی ما برای ساختن نقشه رنگی بود که در نهایت رنگهای طلایی، آبی و قرمز هم به آن اضافه شدند. اما بعد از انتخاب پالت رنگ مناسب، باید یکی از المانهای مهم هویت بصری رو با الهام از هویت ایران و تهران طراحی میکردیم؛ پترن. کاشی یکی از نمادهای مهم معماری ایرانی است. در تهران هم بناهای مهمی هستند که کاشی به عنوان یکی از عناصر اصلی معماری در آنها استفاده شده؛ خانه-موزه مقدم، مسجد و مدرسه سپهسالار، کاخ گلستان و شمسالعماره از جمله این بناها هستند. ایده طراحی این مشبکها، طراحی نمادهایی از شهر تهران، اشخاص، مکانها و رویدادها به صورت کمینهگرا بر روی آنهاست که در نهایت از این مشبکها در کنار هم قرار گرفته و پترنی را ایجاد میکند. قدم بعدی در جهت تکمیل هویت بصری شورا، طراحی اسناد اداری از جمله کارت ویزیت و سربرگهای اداری سازمان بود که با توجه به پترن، لوگو، پالت رنگ انتخابی و با در نظر گرفتن سبک طراحی انجام شد.
پالت رنگی هویت بصری با تکیه بر رنگ فیروزهای طراحی شد. رنگی ایرانی، اصیل، محبوب، خوشایند و آرام که ویژگیهایی مثل وفاداری، امانتداری و صداقت را تداعی میکند. این رنگ پایه اصلی ما برای ساختن نقشه رنگی بود که در نهایت رنگهای طلایی، آبی و قرمز هم به آن اضافه شدند. اما بعد از انتخاب پالت رنگ مناسب، باید یکی از المانهای مهم هویت بصری رو با الهام از هویت ایران و تهران طراحی میکردیم؛ پترن. کاشی یکی از نمادهای مهم معماری ایرانی است. در تهران هم بناهای مهمی هستند که کاشی به عنوان یکی از عناصر اصلی معماری در آنها استفاده شده؛ خانه-موزه مقدم، مسجد و مدرسه سپهسالار، کاخ گلستان و شمسالعماره از جمله این بناها هستند. ایده طراحی این مشبکها، طراحی نمادهایی از شهر تهران، اشخاص، مکانها و رویدادها به صورت کمینهگرا بر روی آنهاست که در نهایت از این مشبکها در کنار هم قرار گرفته و پترنی را ایجاد میکند. قدم بعدی در جهت تکمیل هویت بصری شورا، طراحی اسناد اداری از جمله کارت ویزیت و سربرگهای اداری سازمان بود که با توجه به پترن، لوگو، پالت رنگ انتخابی و با در نظر گرفتن سبک طراحی انجام شد.
پالت رنگی هویت بصری با تکیه بر رنگ فیروزهای طراحی شد. رنگی ایرانی، اصیل، محبوب، خوشایند و آرام که ویژگیهایی مثل وفاداری، امانتداری و صداقت را تداعی میکند. این رنگ پایه اصلی ما برای ساختن نقشه رنگی بود که در نهایت رنگهای طلایی، آبی و قرمز هم به آن اضافه شدند. اما بعد از انتخاب پالت رنگ مناسب، باید یکی از المانهای مهم هویت بصری رو با الهام از هویت ایران و تهران طراحی میکردیم؛ پترن. کاشی یکی از نمادهای مهم معماری ایرانی است. در تهران هم بناهای مهمی هستند که کاشی به عنوان یکی از عناصر اصلی معماری در آنها استفاده شده؛ خانه-موزه مقدم، مسجد و مدرسه سپهسالار، کاخ گلستان و شمسالعماره از جمله این بناها هستند. ایده طراحی این مشبکها، طراحی نمادهایی از شهر تهران، اشخاص، مکانها و رویدادها به صورت کمینهگرا بر روی آنهاست که در نهایت از این مشبکها در کنار هم قرار گرفته و پترنی را ایجاد میکند. قدم بعدی در جهت تکمیل هویت بصری شورا، طراحی اسناد اداری از جمله کارت ویزیت و سربرگهای اداری سازمان بود که با توجه به پترن، لوگو، پالت رنگ انتخابی و با در نظر گرفتن سبک طراحی انجام شد.
پالت رنگی هویت بصری با تکیه بر رنگ فیروزهای طراحی شد. رنگی ایرانی، اصیل، محبوب، خوشایند و آرام که ویژگیهایی مثل وفاداری، امانتداری و صداقت را تداعی میکند. این رنگ پایه اصلی ما برای ساختن نقشه رنگی بود که در نهایت رنگهای طلایی، آبی و قرمز هم به آن اضافه شدند. اما بعد از انتخاب پالت رنگ مناسب، باید یکی از المانهای مهم هویت بصری رو با الهام از هویت ایران و تهران طراحی میکردیم؛ پترن. کاشی یکی از نمادهای مهم معماری ایرانی است. در تهران هم بناهای مهمی هستند که کاشی به عنوان یکی از عناصر اصلی معماری در آنها استفاده شده؛ خانه-موزه مقدم، مسجد و مدرسه سپهسالار، کاخ گلستان و شمسالعماره از جمله این بناها هستند. ایده طراحی این مشبکها، طراحی نمادهایی از شهر تهران، اشخاص، مکانها و رویدادها به صورت کمینهگرا بر روی آنهاست که در نهایت از این مشبکها در کنار هم قرار گرفته و پترنی را ایجاد میکند. قدم بعدی در جهت تکمیل هویت بصری شورا، طراحی اسناد اداری از جمله کارت ویزیت و سربرگهای اداری سازمان بود که با توجه به پترن، لوگو، پالت رنگ انتخابی و با در نظر گرفتن سبک طراحی انجام شد.
پالت رنگی هویت بصری با تکیه بر رنگ فیروزهای طراحی شد. رنگی ایرانی، اصیل، محبوب، خوشایند و آرام که ویژگیهایی مثل وفاداری، امانتداری و صداقت را تداعی میکند. این رنگ پایه اصلی ما برای ساختن نقشه رنگی بود که در نهایت رنگهای طلایی، آبی و قرمز هم به آن اضافه شدند. اما بعد از انتخاب پالت رنگ مناسب، باید یکی از المانهای مهم هویت بصری رو با الهام از هویت ایران و تهران طراحی میکردیم؛ پترن. کاشی یکی از نمادهای مهم معماری ایرانی است. در تهران هم بناهای مهمی هستند که کاشی به عنوان یکی از عناصر اصلی معماری در آنها استفاده شده؛ خانه-موزه مقدم، مسجد و مدرسه سپهسالار، کاخ گلستان و شمسالعماره از جمله این بناها هستند. ایده طراحی این مشبکها، طراحی نمادهایی از شهر تهران، اشخاص، مکانها و رویدادها به صورت کمینهگرا بر روی آنهاست که در نهایت از این مشبکها در کنار هم قرار گرفته و پترنی را ایجاد میکند. قدم بعدی در جهت تکمیل هویت بصری شورا، طراحی اسناد اداری از جمله کارت ویزیت و سربرگهای اداری سازمان بود که با توجه به پترن، لوگو، پالت رنگ انتخابی و با در نظر گرفتن سبک طراحی انجام شد.
یکی از مهمترین قسمتهای طراحی هویت بصری شورای اسلامی شهر تهران، طراحی لیاوت برای مولتی مدیا و پستهای صفحات مجازی شورا بود. توجه به هویت بصری طراحی شده همزمان با در نظر گرفتن ملاحظات فضای مجازی در پلتفرمهای اینستاگرام و توییتر، و همینطور طراحی هویت بصری ویدیویی آخرین قطعه پازل هویت بصری را شکل داد. انتخاب رنگ و طرح مناسب برای هر قسمت یکی دیگر از چالشهای طراحی بخش مولتی مدیا در هویت بصری بود. به همین سبب پستها در پلتفرم اینستاگرام به 3 دسته اخبار روزانه، خبر فوری و نقل قول تقسیم شدند و برای هرکدام چند لیاوت متفاوت طراحی شد تا بر حسب نیاز از آنها استفاده شود. طراحی لیاوت برای پستهای توییتر نیز با در نظر گرفتن هویت بصری و ذات پلتفرم توییتر در قالب 3 گزینه متفاوت انجام شد. هویت بصری ویدیویی نیز برای انواع محتوا و بررسی نوع گزارشهاو پروندههای شورا انجام شد.
یکی از مهمترین قسمتهای طراحی هویت بصری شورای اسلامی شهر تهران، طراحی لیاوت برای مولتی مدیا و پستهای صفحات مجازی شورا بود. توجه به هویت بصری طراحی شده همزمان با در نظر گرفتن ملاحظات فضای مجازی در پلتفرمهای اینستاگرام و توییتر، و همینطور طراحی هویت بصری ویدیویی آخرین قطعه پازل هویت بصری را شکل داد. انتخاب رنگ و طرح مناسب برای هر قسمت یکی دیگر از چالشهای طراحی بخش مولتی مدیا در هویت بصری بود. به همین سبب پستها در پلتفرم اینستاگرام به 3 دسته اخبار روزانه، خبر فوری و نقل قول تقسیم شدند و برای هرکدام چند لیاوت متفاوت طراحی شد تا بر حسب نیاز از آنها استفاده شود. طراحی لیاوت برای پستهای توییتر نیز با در نظر گرفتن هویت بصری و ذات پلتفرم توییتر در قالب 3 گزینه متفاوت انجام شد. هویت بصری ویدیویی نیز برای انواع محتوا و بررسی نوع گزارشهاو پروندههای شورا انجام شد.
یکی از مهمترین قسمتهای طراحی هویت بصری شورای اسلامی شهر تهران، طراحی لیاوت برای مولتی مدیا و پستهای صفحات مجازی شورا بود. توجه به هویت بصری طراحی شده همزمان با در نظر گرفتن ملاحظات فضای مجازی در پلتفرمهای اینستاگرام و توییتر، و همینطور طراحی هویت بصری ویدیویی آخرین قطعه پازل هویت بصری را شکل داد. انتخاب رنگ و طرح مناسب برای هر قسمت یکی دیگر از چالشهای طراحی بخش مولتی مدیا در هویت بصری بود. به همین سبب پستها در پلتفرم اینستاگرام به 3 دسته اخبار روزانه، خبر فوری و نقل قول تقسیم شدند و برای هرکدام چند لیاوت متفاوت طراحی شد تا بر حسب نیاز از آنها استفاده شود. طراحی لیاوت برای پستهای توییتر نیز با در نظر گرفتن هویت بصری و ذات پلتفرم توییتر در قالب 3 گزینه متفاوت انجام شد. هویت بصری ویدیویی نیز برای انواع محتوا و بررسی نوع گزارشهاو پروندههای شورا انجام شد.
یکی از مهمترین قسمتهای طراحی هویت بصری شورای اسلامی شهر تهران، طراحی لیاوت برای مولتی مدیا و پستهای صفحات مجازی شورا بود. توجه به هویت بصری طراحی شده همزمان با در نظر گرفتن ملاحظات فضای مجازی در پلتفرمهای اینستاگرام و توییتر، و همینطور طراحی هویت بصری ویدیویی آخرین قطعه پازل هویت بصری را شکل داد. انتخاب رنگ و طرح مناسب برای هر قسمت یکی دیگر از چالشهای طراحی بخش مولتی مدیا در هویت بصری بود. به همین سبب پستها در پلتفرم اینستاگرام به 3 دسته اخبار روزانه، خبر فوری و نقل قول تقسیم شدند و برای هرکدام چند لیاوت متفاوت طراحی شد تا بر حسب نیاز از آنها استفاده شود. طراحی لیاوت برای پستهای توییتر نیز با در نظر گرفتن هویت بصری و ذات پلتفرم توییتر در قالب 3 گزینه متفاوت انجام شد. هویت بصری ویدیویی نیز برای انواع محتوا و بررسی نوع گزارشهاو پروندههای شورا انجام شد.